A megújult Vodafone felületen többféle módon is intézhetővé vált a számlák befizetése. Minden ügyfelüknek megteremtik a lehető legkényelmesebb opciókat, legyen szó asztali böngészőből vagy applikációból indított kifizetésről, vagy az hagyományos módokon intézett kiegyenlítésről. Ebben a cikkben megadjuk a Vodafone számlabefizetés leggyakrabban ismételt kérdéseire a teljeskörű válaszokat.
Hogyan fizethetem be asztali számítógépről a Vodafone számlákat?
Kétféle mód áll rendelkezésünkre a kiegyenlítéshez: első lépésként írjuk be a Vodafone Magyarország weboldalát az asztali böngészőben.
Az számítógépen a vodafone.hu weboldalon kattintsunk a jobb felső sarokban található ikonra. Válasszuk ki a nekünk megfelelő ügyintézési lehetőséget. Ezután lépjünk be a fiókunkba a telefonszám és a korábban megadott jelszó segítségével. A profilon belül keressük ki a “Számláim” fület, és kattintsunk rá, vagy a kezdőprofilon keressük meg a “Befizetésre váró számláink összege” feliratot. Itt azonnal látható, hogy van-e hátralék a számlánkon, valamint egy évre visszamenőleg megtekinthetjük korábbi számlabefizetéseinket. A Befizetés lehetőségre klikkelve adjuk meg az otthoni vagy mobil számlához tartozó eszköz számát, és adjuk meg a kifizetésre váró összeget. Ezután a SimplePay továbbirányítása segíti a folyamat befejezését.
Ugyanígy, ha a böngészőben a Vodafone befizetés keresőszavakat adjuk meg, a https://www.vodafone.hu/szamlazas/szamlabefizetes linken keresztül kiválaszthatjuk a szolgáltatást. Ezután adjuk meg a kért adatokat, majd a SimplePayre továbbirányítva fejezzük be a folyamatot.
A Vodafone befizetés elvégezhető telefonon is?
Igen, a készülékre letöltött My Vodafone applikáció segítségével elindítható. A My Vodafone belépés hasonló: lépjünk be a telefonszám és a jelszó vagy a 4-6 számból álló ügyfélbiztonsági kód alkalmazásával. A kezdőlapon az Egyenlegem rubrikában azonnal látható, ha van fizetendő számla, és annak teljes összege is kiírásra kerül. A rendszer arról is tájékoztat, ha nincsen aktuális nyitott számlánk. Kattintsunk rá az Egyenlegem opcióra, amellyel a Számláim felületre kerülünk. Itt megtekinthető havi lebontásban minden korábbi számlánk, valamint az aktuális és utoljára befizetett tételek. A Befizetés gomb segítségével válasszuk ki, milyen bankkártyáról indítjuk a kifizetést. A szándék megerősítése után egy SMS értesítőt fogunk kapni a művelet sikerességéről, az Aktuális számlák felirat alatt pedig megjelenik a “Befizetés alatt” kiírás, frissített dátummal. Siker esetén pár nap átfutási idő után hamarosan 0 Ft összeget fog kiírni az Aktuális számlák felülete.
A bankkártyám adatait megőrzi a My Vodafone applikáció?
A My Vodafone applikációban elérhető a Gyorsfizetés funkció. Ezt aktiválhatjuk egy beállítással. Ezután a regisztrált bankkártyával automatikusan, minden hónapban levonásra kerül az elkészült számla összege, amennyiben rendelkezésre áll megfelelő összegű fedezet a folyószámlán.
A My Vodafone emellett felajánlja azt is, hogy a számlát mindig a regisztrált kártyához kötve mi magunk, manuálisan elindíthassuk. Egy fiókhoz több bankkártyát is lehet csatolni, amiből az egyik az elsődleges lesz. Ezért kifizetés indítása előtt módosíthatjuk, hogy melyik kártyáról kezdeményezzük a gyorsfizetést.
Kapok értesítést a számlákról?
Természetesen! A korábban megadott email címre és telefonszámra is érkezik értesítés minden hónapban, a fordulópont napja után. Az üzenet témája “Új e-számlád érkezett!”. A befizetés sikerességéről pedig SMS-értesítőt kapunk.
Van lehetőség készpénzes befizetésre?
2021. március 8-tól kezdve a Vodafone üzletek csak ügyfélszolgálati tevékenységet látnak el, így ezekben átmenetileg készpénzes fizetésre nincsen lehetőség.
Ugyanakkor bankfiókunkba betérve indítható készpénzes befizetés, valamint csekk alapon is intézető.
Bankból vagy online elérhető bankszámlaszámról indítható-e kifizetés?
Készpénzes fizetés végrehajtható a számlavezető bankfiókunkban. Emellett internetbank vagy a bankunk telefonos ügyfélszolgáltata is tud segíteni.
A Vodafone számlaszáma: 16300000-04009163-90106414
Bank: Deutche Bank
Banki átutalás esetén a közleménybe mindenképpen tüntessük fel a következő információt: AZ: számlafizető azonosító
Milyen más lehetőségek vannak a számlák befizetésére?
A számlabefizetések online indíthatóak banki átutalással a böngészőből vagy az applikációból. Amennyiben elakadtunk vagy hibát észleltünk az internetes kifizetés során, keressük fel az Ügyfélszolgálatot, vagy a Vodafone hálózatához tartozó üzletek egyikét. Segíteni fognak a számla kiegyenlítésében és az elakadás megszűntetésében is.
Ha az előbbi megoldások nem felelnek meg, további módok szintén elérhetőek a számlabefizetéshez:
- OTP Bankautomatán keresztül:
Vegyük elő bármelyik, magyarországi pénzintézet által kibocsátott bankkártyánkat, és keressünk a közelünkben egy OTP bankautomatát. A megadott PIN-kód után válasszuk ki a “Számla befizetés” lehetőséget, és klikkeljünk a szolgáltatók közül a Vodafone-ra. Az ATM a biztonság kedvéért kétszer kéri bediktálásra a számlához csatolt telefonszámot. A keretösszeg 1.000 és 99.999 forint közötti lehet. A sikeres tranzakciót az automata kiírja, emellett egy SMS értesítő is érkezik. A befizetés 2-3 munkanap alatt kerül lekönyvelésre, ezzel kapcsolatban a Vodafone különdíjat nem számít fel.
- Csoportos díjbeszedés által:
Kérhetjük számlavezető bankunknál a csoportos díjbeszedési beállítást. Ehhez szükségünk lesz a számlafizető azonosítóra, amely egy nyolc jegyből álló számsor a számlán, valamint a Vodafone befizetési azonosítójára (A 11895927).
Ez a megbízás a Vodafonehoz fog beérkezni. A számla befizetési határideje előtt 5 nappal a bank megkapja a fizetendő összeget a Vodafone-tól, amelyet a bank teljesít a határidő napján. A csoportos díjbeszedés ellenőrizhető, ha az első számla beérkezése után felvesszük a kapcsolatot a bankkal, valamint a Vodafone-nal a 1750-es telefonszám hívásával.
Csoportos díjbeszedés esetében mind a sikeres, mind a sikertelen teljesítésről a bank fog értesíteni minket SMS-ben.
- Csekk és postai pénzfeladás formájában:
A számlákat csekk alapon szintén lehetséges befizetni. Amennyiben sárga, rózsaszín vagy bianco csekkel szeretnénk intézni a befizetést, úgy a kitöltött csekk után készpénzzel vagy pénzfeladás útján lehet kiegyenlíteni a számlát. Ebben az esetben minimum 5 nap, maximum 3 hét átfutási idővel kell kalkulálni.
Mikor van a befizetési határidő?
A befizetési határidőt korábban az adott számlazárási naphoz, vagy a szolgáltatás fordulónapjához kötötte a Vodafone. Ez 2020 márciusától megváltozhat, amennyiben hosszabbítottuk a szolgáltatási csomagot vagy a szerződést, ekkor automatikusan minden hónap elején kapjuk meg a számlát, amelyet minden hónap 10-11. napjáig van lehetőség számláinkat befizetni.
Ha nem megfelelő ez a dátum, a számlazárási nap módosítható, ezzel megváltoztatható a fizetési határidő időpontja is. A Vodafone Ügyfélszolgálat oldalán online elindítható, és bruttó 700 azaz hétszáz forintba kerül.
Sikertelen a befizetés, vagy hiba értesítés érkezik vissza – mit tegyek?
Amennyiben mindent a korábbi eljárási módoknak megfelelően végeztünk az adott befizetési felületen, ám sikertelen a számla kiegyenlítése vagy hiba lép fel, úgy haladéktalanul vegyük fel a kapcsolatot a Vodafone ügyfélszolgáltatával.
Érdemes emellett ellenőrizni, hogy megfelelő mennyiségű fedezet van-e folyószámlánkon, vagy a számlán feltüntetett pontos összeget akarjuk-e valóban befizetni.
Ha automatikus befizetési funkciót állítottunk be, és annak keretében sikertelen az első levonás, úgy 8-10 nap múlva a Vodafone egy újabb alkalommal megpróbálja végrehajtani azt. Amennyiben három hónapon keresztül hatszor sikertelen a számla kifizetésének automatikus levonása és a leigazolás, akkor a Vodafone rendszere automatikusan átállítja ATM-es befizetésre a számlánk kiegyenlítését. Vigyázat, ez nem jelenti azt, hogy a tartozás megszűnne, vagy ez idő alatt a késedelmes fizetés miatt nem számolnának fel utána késedelmi kamatot.
Nem fizettem ki a számlát, tartozásom van. Mi fog történni?
Határidő utáni tartozás esetén a Vodafone késedelmi kamatot számol el, amely az első késedelmi naptól számlázásra kerül, és mértéke éves szinten 12%. Ekkor a számlánk egyenlege terhelődik addig, amíg nincsen rendezve a tartozás.
A Vodafone továbbá nem küld ki külön felszólító levelet a tartozásról, ugyanis számlájuk már önmagában felszólításként értelmezhető. Ehelyett SMS üzenetekben hívják fel a figyelmet az esetleges hátralékról.
Következmény lehet továbbá a belföldi bejövő hívások és SMS-ek kezdeményezésének korlátozása, valamint ha rendelkezünk készülékbiztosítással, az törlésre kerül. Belföldről beérkező hívásokat és SMS-eket azonban fogadhatunk, valamint a segélyhívó telefonszámok és a Vodafone ügyfélszolgálata továbbra is hívhatóak.
Tartozásunk összegéről érdeklődhetünk a 1750-es telefonszámon, az 1-es menüpontban.
Akármilyen probléma miatt van tartozás, az ügyfélszolgálat elérhető munkanapokon reggel 8:30 és este 7:30 között, ahol egyeztethetünk a Vodafone kollégáival, hogy mikor és hogyan tudjuk kiegyenlíteni a hiányzó összeget.
Korlátozták a szolgáltatásomat! Mit tehetek?
Mindenféleképpen vegyük fel a kapcsolatot a Vodafone ügyfélszolgálatával telefonon a 1750-es telefonszámon, vagy személyesen üzleteikben. Korlátozás esetén, ha sikerül visszaállítani a SIM-kártyát, a cég bruttó 4.000 azaz négyezer forintos adminisztrációs díjat fog számlázni. Ezt az összeget a korlátozás megszüntetése utáni első havi számlában fogjuk megtalálni, az előfizetéshez csatoltan.
Hogyan érhető el az ügyfélszolgálat?
A Vodafone ügyfélszolgálata reggel 8:30 és este 7:30 között érhető el munkanapokon a 1750, belföldön díjmentesen hívható telefonszámon. Amennyiben telefonon szeretnénk őket elérni, javasoljuk, hogy a kora reggeli órákra vagy pedig a 11 óra és délután 3 közötti időszakra időzítsük a hívást. Érdemes a hívás előtt a legutolsó számlánkat kezünk ügyében tartani, hiszen sokkal könnyebben azonosít be minket az ügyintéző akkor, ha meg tudjuk adni a kívánt azonosító számokat.
A Vodafone honlapján az Ügyfélszolgálat menüpontban mindenképpen keressük ki előre az úgynevezett menütérképet, amely segítséget nyújt abban, hogy a nyomógombos menüválasztás egyszerűbb és gyorsabb lehessen.
13 válasz
Tisztelt Vodafon!
Kéhetnék számlaszámot ,hogy betudjam fizetni a számlámat mivel a 1270,1750 egyáltalán nem veszi fel a telefont nem tudom minek van akkor.
Mit kell még ráirni elég csak az ügyfélszám?
Válaszát előre is köszönöm.
További szép napot kivánok!
Többször próbáltam átutalni az Önök által jelzett állitólagos tartozásomat,bár ezt nem értem mert mindig időben utalok. Most többször visszajött hibás jelszó cimen bár ezzel fizettem korábban számlaazonositó 2002862320 összeg 12771 .nem tudom hogy mikori elmaradás. Mióta áttértek erre az uj számlázási módra és nem lehet fizetni az irodáikban azóta teljes káosz van. most a bankszámlámról fogom utalni a szerintem teljesen jogtalanul beállitott tartozásomat .Ma már fenyegető üzenetet kaptam, ha nem fizetem be akkor annak milyen következményei lesznek és a késedelmi kamat összegét a következő számlában megjelenitik!!!!!!.Kérdésem melyik hónapban maradtam el a számla állitólagos összegének befizetésével. Várom sürgős válaszukat. üdvözlettel dr.Kiss Károlyné 06302051625 és 302051627-es telefonszámok összegét minden hónapban rendesem fizetem. 2021.12.28
Tisztelt Cím!
Már írtam Önöknek emailt.
Eddig csekken fizettem a havi díjat. Viszont a csekkjeim elfogytak címet nem találok. Mikor küldik a következő évi adag csekket? A következő részlet e hónap 20-án lenne esedékes.
Várom mielőbbi válaszukat.
Üdv; Béres Anett
Tisztelt Vodafone!
Sms-t kaptam,hogy tartozásom van 4296 Ft. Többszöri kérés ellenére sem küldenek e-mailt,mivel E-számlát és csekkes befizetést kértem! Többszöri telefonos megkeresésem sikertelen volt,hoszen a telefont órákig nem veszik föl! Írtam e-mailt,hogy küldjék a csekket ,hogy betudjam fizetni a tartozásomat! Semmi reakció!!!!
Elfogyott a türelmem,hová fordulhatok segítségért?
Tisztelt VODAFON ! Feladtam az önökkel való kommunikálás bármilyen formáját! Tájékoztatom Önöket, hogy szerződésünk értelmében nem zárhatnak ki a számlarendezés, panasz, csekkérés lehetőségéből! Eddig Emailt küldtek először a befizetendő havi összegről, határidőről! Mostanra elfogyott a befiz. csekkem, nem érhetők el, órákig hallgatom idétlen zenéjüket! Viszont küldenek sms.-t, fenyegetve pótdíjról stb. Ugyanott elküldött befizetésről csekk másolatot küldve nem válaszolnak! Ha nincs,(és nem is lesz!) bankszámlám,.. ezek szerint nem tudok előfizetni az eddigi szokásos módon ! Csekket kérek 12 db-ot! Ha nem reagálsz Tiszteletlen Vodafon ( Most jut eszembe, tegeződünk!) Ezennel felmondom a szerződést! +36-30-255-9813
Tisztelt Vodafone!
Sms-t kaptam,hogy tartozásom van 4296 Ft. Többszöri kérés ellenére sem küldenek e-mailt,mivel E-számlát és csekkes befizetést kértem! Többszöri telefonos megkeresésem sikertelen volt,hoszen a telefont órákig nem veszik föl! Írtam e-mailt,hogy küldjék a csekket ,hogy betudjam fizetni a tartozásomat! Semmi reakció!!!!
Elfogyott a türelmem,hová fordulhatok segítségért?
Kérem számlám befizetéséhez csekket küldeni mert a rendszerükbe nem tudok belépni.+36 30 3869619
Teljesen mindegy, hogy hová írunk vagy telefonálunk, érdemben választ nem kapunk. Bár telefonálni sem lehet, órákig sem veszik fel. A befizetéshez csekket nem küldenek, a lejárt tartozásról e-mail, sms sem érkezik. Csak kikapcsolni tudják a szolgáltatást, aztán telefonon sem lehet megtudni, hová, mennyit fizessünk. Szerintem ez vicc!
Telefonon keptelenseg elerni oket külföldröl. A nemzetközi formatum sehol nem szerepel, több komolysagot varnek el, hamar profesionalisan hirdet.
Tisztelt vodafone!
500-dik telefon hívásra sem veszik fel a telefont ,nem fenyegetni kell az embereket hanem a problémát megoldani,sem utalni nem tudok,sem a vodafone számla befizetésnél .Állandóan azt írja ki sikertelen befizetés. sms ben legalább a számlaszámukat közölnék amire lehet utalni.nem tudom miért kellett a régi rendszerhez hozzá nyúlni,csak bonyolítani sikerült.
Kérem, erősítsenek meg, hogy csoportos előfizetéssel fizetem a telefondíjat. Eddigi minden fáradozásom kudarcba fulladt.
Dr. Makláry Elekné /Dr. Réthy Mária
4400
Nyíregyháza
Szarvas u. 2. 4/4
Tisztelt Vodafone!
Szeretnék Önőktől segiséget kérni,eddig postai úton fizettem be a számlámat,minden hónap végén megérkezett
Önöktől a csekk és Én azt postán kiegyelítettem! Az átállás utáni napokban kaptam email-ben értesitést,hogy a számla elkészült de még a számlát a mai napig nem kaptam meg!
Kérem,hogy nézzenek utána hol kallódhatott el a számlám?
Előre is köszönöm: Brinnerné
Korlátozták a kimenő hívásokat számla elmaradasmiatt az a érdekes nem kaptam semmivel értesítést csekket hogy mennyit fizessekbe és mikorra nem lehet elérni fodafont telefonon se nem fedezik fel
Tisztelettel Nyári István