K&H e-bank tudjál meg mindent róla

0
22

Amikor a bank és biztosítás szavakat egyszerre használjuk és okoskészüléken keressük a legjobb megoldást, szinte biztos, hogy a K&H e-bank fog megjelenni előttünk. A cég hatalmas szervezetként lefed többféle pénzügyi szolgáltatást, így akár magánszemélyként, akár kis- vagy közép vállalkozóként, akár nagyobb vállalatként megtalálhatjuk a minket leginkább szolgáló lehetőségeket. Cikkünkben bemutatjuk a K&H e-bankkal kapcsolatos legfontosabb információkat.

A K&H Bank története és csoportjai

A K&H Bank 1987-ben jött létre, amikor Magyarországon bevezették a kétszintű bankrendszert. Rá tíz évre jelentős támogatást kapott az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Banktól (EBRD). A külföldi befektetőknek köszönhető tőkeemelés miatt az egyik legszínvonalasabb bank jött létre Magyarországon.

A cégcsoport különböző területekre szakosodott: a banki szolgáltatások mellett a biztosító és a jelzálogbank részlege üzemel, valamint van külön lízing üzletága is. A K&H Faktor csoport önálló leányvállalatként, különböző méretű vállalatoknak nyújt segítséget a szervezeti növekedésben.

Kik számára javasolt a K&H e-bank?

A K&H e-bank szolgáltatás számtalan előnyt kínál a lakossági ügyfeleknek, de különböző méretű vállalati partnerek is könnyedén tudják használni. Legfontosabb előnyei közé tartozik:

  • a gyors elérés, hiszen nem kell bemennünk a bankfiókba az ügyintézéshez,
  • az átláthatóság: a rendszer valamennyi bankszámlánkra azonnali és teljes körű rálátást biztosít,
  • továbbá a keresőt használva papíthalmok bújása nélkül azonnal találjuk meg a szükséges adatokat.
  • 24/7: a K&H e-bank az év minden napján, a nap minden órájában üzemel, nyitvatartási idő nélkül.
  • Magasfokú biztonság: a kétfaktoros autentikáció segítségével ma már elektronikusan is legalább olyan biztonsággal intézhetjük ügyeinket, mintha személyesen mentünk volna be a bankfiókba.

A leggyakrabban használt e-bank funkciók

A K&H e-bank egyik legkedveltebb funkciója az azonnali átutalás, amely során akár hazai vagy külföldi bankszámlára a lehető legrövidebb idő alatt utalhatunk át egy általunk megadott pénzösszeget. Ez külföldi bankszámlák esetében egy-öt munkanap, azonban belföldi utalásnál csupán másodpercek kérdése. Utalás mellett úgy nevezett átvezetésre is van lehetőségünk, amely a saját bankszámláink közötti pénzmozgatást teszi lehetővé.

Amennyiben bankkártyánk cseréjére kerülne sor, a postán érkezett új kártyát az e-bankon keresztül tudjuk majd aktiválni a leggyorsabb módon. Fontos része a K&H elektronikus felületének a bankszámlák aktuális egyenlegének lekérdezése, valamint a számlatörténet lehívása.

Abban a nem várt esetben, ha bankkártyánkat elveszítenénk, vagy az megsérülne, az e-bank felületén igényelhetünk új kártyát, illetve a meglévőt letiltatni azért, hogy elkerüljük az esetleges illetéktelen felhasználást. Letiltást igényelhetünk telefonos hívás keretében is, amiről lentebb, az ügyfélszolgálattal kapcsolatban írunk részletesebben.

A K&H e-bank felülete tehát valamennyi olyan szolgáltatást elérhetővé tesz, amelyet korábban telefonon vagy személyesen, egy bankfiókot felkeresve vettünk igénybe.

Regisztráció és belépés

Amennyiben a K&H Banknál szeretnénk számlát vezetni, érdemes ellátogatni személyesen valamelyik bankfiókba nyitvatartási időben. Emellett böngészőben a szerződésben rögzített felhasználónév és jelszó segítségével érhetjük el fiókunkat, vagy a K&H számlanyitás applikáción keresztül otthonunk kényelméből is elkezdhetjük a folyamatot. Mindössze pár percet vesz igénybe a regisztráció, hogy a telefon iOS vagy Android áruházából letöltött alkalmazásban elérhessük új számlánkat. A különlegessége az, hogy az online számlanyitással nem kell megvárni bankkártyánk kipostázását ahhoz, hogy fizethessünk – hanem azonnal, virtuálisan használhatjuk azt az Apple Pay és Google Pay segítségével.

Az e-bank megnyitásához kétféle útvonalat használhatunk: belépés SMS segítségével lehetséges egy abban megadott kóddal, vagy mobil token által. Utóbbi elérhető a mobilbank alkalmazáson keresztül, amikor az “e-bank belépés” opciót jelöljük ki.

Figyeljünk arra, hogy készülékeinken napi limitet állítsunk be, ezzel is megelőzve az esetleges visszaélést.

Mi miatt éri meg a K&H e-bank számlanyitás?

Ezzel a gyors regisztrációval az első három hónapban nincsen egyéb teendő – a rendszer automatikusan figyelni kezdi, hogy milyen napi pénzügyi szolgáltatásokat veszünk igénybe: hogyan alakulnak a ki- és bejövő utalásaink, mennyi készpénzt veszük fel automatákból, vagy milyen tranzakciókat bonyolítunk le rendszeresen. Figyelembe veszi a megtakarításokat és befektetéseket is, és minden más fontos tényezőt. A három hónap leteltével az applikáció felajánlja azt a csomagot, ami a leginkább lefedi és támogatja a pénzügyi mozgást számlánkon. Ezáltal nem kell azzal időt tölteni, hogy megtaláljuk a legkedvezőbb szolgáltatási feltételeket, hiszen a rendszer ezt automatikusan felajánlja az alapján, amit a számlánkon érzékel. A felajánlás egy kattintással jóváhagyható a weboldalon lévő profilon vagy a telefonos applikációban, valamint ha nem tartjuk ideálisnak, módosíthatunk is rajta.

Aki hagyományos módon nyitotta a számláját, élhet ezzel a 3 hónapos lehetőséggel?

Igen, az alkalmazásban vagy a weblapon a profilban egyaránt elérhető funkció azoknak is, akiknek már van számlájuk a K&H-nál, de szeretnének kis energiabefektetéssel. csomagot váltani.

Ráadásul a számlák társtulajdonosai ugyanúgy igényelhetik az e-bankot és minden szükséges adatot és funkciót elérhetnek a főtulajdonoshoz hasonlóan, így semmilyen fennakadás nem lehet abban, hogy a modern technológia előnyeit élvezhessük.

Mi az a K&H énazonosító az e-bank oldalán?

Ez egy egyedi azonosító ahhoz, hogy igénybe vehessük az elektronikus szolgáltatásokat, és amely a K&H e-bank és mobilbank használatához elengedhetetlen, valamint a Telecenter ügyfélszolgálat alkalmazásakor is szükségünk lehet rá. Az énazonosító mellé tartozik egy e-PIN kód is, amit a szerződés megkötésekor kapunk meg, még a bankfiókban. Az előnye, hogy ez tulajdonképpen a felhasználónév mindenhova, így garantáltan nem kell azzal foglalkoznunk, hogy többféle nevet adjunk meg a biztonságos belépéshez az elektronikus ügyintézések során.

Ha elfelejtettük az e-PIN kódot vagy az énazonosítót, mindenféleképpen be kell mennünk egy bankfiókba, ahol díjmentesen regisztrálhatunk új azonosítót és jelszót.

Mi az a K&H e-posta?

Természetesen a lakossági ügyfelek minden e-kivonatot, valamint a bankszámlakivonat adatait elérhetik fiókjukból. A kisvállalkozó ügyfeleknek szintén elérhetővé tesznek minden szükséges és hitelesített dokumentumot.

Ezáltal minden lényeges e-iratot egy helyen megtalálhatunk egy mappákkal strukturált rendszerben, valamint optimalizált szűrési feltételek mellett tudunk keresni. Amennyiben igény van rá, tömeges letöltés is kérhető a rendszerből, akár a munkahelyen kívül.

Nem működik a K&H e-bank, mit tudok tenni?

Mindig ellenőrizzük, hogy van-e wifi vagy mobilinternet elérhetőségünk, sokszor ugyanis az alacsony erejű jel okozhat elakadást. Figyeljünk arra is, hogy az okos készülékeken mindig a legfrissebb változatot használjuk. Amennyiben pont egy frissítés után nem használható az applikáció, próbáljuk meg törölni, majd újratelepíteni az alkalmazást, vagy vegyük fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

Elérhető a K&H ügyfélszolgálat 0-24 órában?

A hagyományos, személyesen intézett bankfióki ügyintézés során lehetőség van az ügyfélszolgálat segítségét kérni – ráadásul már itt is téphetünk virtuális sorszámot, hogy a várakozás ne legyen tétlen.

Ezen kívül a weboldalon kérhetünk online visszahívást, amelyhez csak pár adatot szükséges megadnunk, vagy írhatunk visszajelző emailt is.

Amennyiben telefonon szeretnénk intézni bankügyeinket, keressük a K&H Telecentert (+36 1/20/30/70 335 3355). Ehhez egy külön térképen tájékozódhatunk az alábbi weboldalon, ha szeretnénk minél hamarabb megtudni, mely gombokat alkalmazzuk az automata hívás során. Amennyiben K&H bankkártyánkat szeretnénk letiltani, hívjuk a + 36 80 414 243 telefonszámot.

Fontos azonban hangsúlyozni, hogy a K&H telefonos ügyfélszolgálata csak hétköznapokon áll rendelkezésünkre, és amennyiben segítővel szeretnénk konzultálni, őket a munkaidőben tudjuk elérni. Az automata központi hívás és a weboldalon lévő funkciók viszont 0-24 órában tárcsázható. Emellett legyen kéznél K&H e-bank énazonosítónk és e-PIN kódunk is, hogy ne akadjunk el az ügyintézés közben.

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét