Facebook Wi-Fi: így ösztönözheti a bejelentkezéseket

Szerző: Pénzkalauz

Cikk megosztása

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin
Share on email

A Facebook Wi-Fi remek lehetőségeket tartogat mindazok számára, akik szeretnének több látogatót csábítani oldalukra, és kihasználnánk az ebben rejlő üzleti lehetőségeket. Az online jelenlét és a nyújtott szolgáltatások napjainkban összekapcsolódnak, és akik szemfülesen lecsapnak az újdonságokra, azok jó eséllyel nyerik el az érdeklődők rokonszenvét. Nincs ez másként akkor sem, ha az oldaladra való bejelentkezések számát szeretnéd növelni.

Ingyenes, gyors beállítási lehetőség

Mielőtt azt gondolnád, hogy bonyolult, hosszadalmas feladattal kell szembenézned, érdemes tudnod, hogy a beállításhoz mindössze egy Facebook Wi-Fi kompatibilis útválasztóra és egy mobiltelefonra lesz szükséged. Ha nem mozogsz otthonosan a hasonló területen, akkor is maximum 20 perc alatt elvégezheted személyre szabott beállításaidat.

Vállalkozásod Facebook oldalának címére is szükséged lesz, valamint saját oldaladon adminisztrátorként kell szerepelned, de ez valószínűleg magától értetődőnek számít. A kompatibilis routerrel tényleg nem vesz több időt igénybe az egész húsz percnél. De egyáltalán miért fontos ez Számodra vállalkozóként? Milyen előnyöket várhatsz a dologtól?

Facebook Wi-Fi: érj el több embert!

A Facebook Wi-Fi lehetővé teszi, hogy az emberek csatlakozhassanak WiFi-dhez, méghozzá anélkül, hogy a hálózat jelszavát meg kellene osztanod. Ez sokak számára lényeges szempont, így kétségkívüli előnynek számít a módszer. Vállalkozásod Facebook oldalára így jelentősen többen fognak bejelentkezni és ezt a látogatók ismerősei is láthatják. Nyilvánvaló tehát, hogy többeket sikerülhet elérni, ezzel növelve a potenciális, majd jó esetben tényleges vásárlóid, ügyfeleid számát.

Közösségi média a vállalkozás sikerének szolgálatában

A közösségi médiában rejlő erőhöz ma már kétség sem férhet. Aligha képzelhető el sikeresen működő vállalkozás anélkül, hogy ne lenne jelen a Facebook-on, Instagramon, vagy ne használná ki az influencerekben rejlő potenciált. Mára mindez az online marketing szerves részévé vált, és az online tartalmak fogyasztói is elfogadták a szponzorált videók, képek jelenlétét, sőt, jelentős befolyást gyakorolnak azok vásárlási szokásaikra.

Mint oly sok területen, természetesen a közösségi médiában jelen levő szponzorált tartalmak kapcsán is meg kell húzni azt a határt, amelyen túl a követők számára már inkább zavaró mindez, mintsem informatív. Nem véletlen, hogy az igazán sikeres influencerek nem vállalnak el minden szponzorációt, és saját hitelességük megőrzése fontosabb az anyagiaknál. Hazánkban mindez még kevésbé elterjedt, de a világban körülnézve bizony ez a tendencia van kibontakozóban. A fogyasztók nem szeretik, ha valami folyamatosan az arcukba van tolva, és inkább részesítik előnyben a hitelességet.

Látogatók a Facebook Wi-Fi-n funkción keresztül

A tapasztalatok azt mutatják, hogy a Facebook oldal látogatóinak száma, összetétele, valamint a látogatási szokások ismerete nagymértékben hozzájárulhat ahhoz, hogy eredményes legyen az online jelenlét. A Facebook Wi-Fi funkciók között elemzési adatok is elérhetőek, melyeknek hála részletes információkhoz juthatsz arról, hogy hány egyszeri vagy visszatérő látogató érkezik oldaladra.

Nem csak a konkrét látogatókkal számolhatsz, mint potenciális ügyfelekkel, hanem azok ismerőseivel is. Nincs szükség jelszavak megosztására, hiszen a Wi-Fi hálózaton keresztül gyors kapcsolódás lehetséges. A bejelentkezések számának növekedésével a kedvelések száma is emelkedhet, ennek hála pedig céges oldalad értéke is növekszik.

Instagram, ahol a képek beszélnek

Nem csak a Facebook kínálta lehetőségekben érdemes gondolkodnod. A rendszer lehetővé teszi, hogy üzleti Instagram-fiókoddal összekapcsold az oldalt, így instagramos bejelentkezési adatokkal is elérhető a Wi-Fi. Kétség sem férhet hozzá, hogy az Instát sokan szívesebben használják, mint a Facebook-ot.

A mai kor emberének mindig kevés az ideje. Gyorsan igyekszünk informálódni, azokat a tartalmakat kedveljük, melyekre nem kell sok időt szánni, és mégis élményt jelent figyelemmel követésük. Nem véletlen, hogy az Instagram minden korábbinál nagyobb népszerűségnek örvend. Számos olyan influencerrel találkozni, akik kizárólag ezen a platformon váltak ismertté, de a hétköznapi felhasználók közül is sokan kedvelik az oldalt. A képes formában megosztott információk másfajta élményt nyújtanak, mintha hosszú posztokat olvasnál a FB-on.

Rendkívül fontos tehát, hogy ha üzleti Instagram oldallal is rendelkezel, akkor ne feledkezz el erről sem a Facebook Wi-Fi kapcsán.

Mit tapasztalnak mindebből az ügyfelek, érdeklődők?

A Facebook szolgáltatásnak köszönhetően a látogatóknak nincs szükségük arra, hogy jelszót kérjenek a Wi-Fi használatához. Csak annyi a feladatuk, hogy belépnek a FB-ra, és vállalkozásodnál bejelentkeznek. Akár olyan beállítással is élhetsz, hogy korlátozod azt, mennyi ideig használhatják a WiFi-t a bejelentkezések során.

Facebook használati szokások napjainkban

Ha a FB használati szokásairól beszélünk, akkor nem mehetünk el az ott töltött idő gyakoriságáról. Mi az, amihez leghamarabb nyúlunk akkor, ha szabadidőnk akad? Az okostelefon mindenki táskájában ott lapul, kéznél van, és akár Wi-Fi kapcsolat hiányában is lehetséges az internetezés. Persze mindenki jobban szereti azt, ha nem fogy a rendelkezésére álló forgalmi mennyiség, és nem kell fizetnie az internetért. Itt kerülnek képbe azok a helyszínek, ahol Wi-Fi-n keresztül van lehetőség elérni az internetet. Megéri tehát elgondolkodni azon, hogy az új megoldásnak hála erre módot kínáljunk a cégünknél megfordulók számára.

Az egyik legnagyobb közösségi portált sokan csak kapcsolattartásra használják, és ritkán posztolnak. Ennek az ellenkezője is igaz, ugyanis nem ritka, hogy a felhasználók napi szinten képeket, tartalmakat osztanak meg életükből ismerőseikkel, barátaikkal. Tetszésünket, véleményünket egyszerűen kinyilváníthatjuk a Face-en, mint ahogyan a születésnapi jókívánságoknak is rendszerint ez a színtere.

Céges jelenlét a FB-on

Nem csak hirdetésekkel jelenhetsz meg a FB felületén, hanem saját üzleti oldallal is. Ezt megoszthatod weboldaladon, webáruházad honlapján, így akik szeretnének folyamatosan tájékozódni az általad kínáltakról, vagy egyszerűen információt gyűjtenének, akkor ezt Facebook oldalad napi szintű követésével megteheti.

Fontos odafigyelned arra, hogy ne csak a marketingről szóljon a közösségi médiában történő jelenlét. Természetesen a cél végső soron az értékesítés, de a potenciális érdeklődők szempontjából inkább lényeges az, hogy hasznos tartalmakhoz juthassanak hozzá, melyek segítik őket vásárlói döntéseik meghozatalában. Ez egyébként weboldalad tartalomfrissítésére szintén érvényes. Ha valóban értékes blogot szeretnél megalkotni, akkor járd körbe alaposan azt a témát, amelynek kapcsán tevékenykedsz. A mai vásárlók információkra éhesek, és felmerülő kérdéseikre hasznos, ténylegesen információtartalommal bíró írásokat keresnek. Ha ezt megkapják Tőled, azzal nem csupán céges image-ed alakíthatod a kívánt irányba, hanem hitelességed is.

A Facebook Wi-Fi egy újszerű lehetőséget kínál arra, hogy minél többeket sikerüljön elérned, viszont a rendszer kialakításakor azonban ne feledkezz meg arról sem, hogy routered kompatibilis-e a szolgáltatással.

Ajánlom másnak is:

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin
Share on email

Hasonló cikkek

A legdrágább cipők, melyeket bárki szívesen viselne
Az e szja bevallás ügyfélkapus azonosítóval nagyon gyorsan benyújtható
IBAN szám – a nemzetközileg elismert szabványosított módszer
A viber moneyto pénzküldés a legtöbb magyarországi banki ügyfél számára elérhető

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Legnépszerűbb cikkek

A legdrágább cipők, melyeket bárki szívesen viselne
A cipők alapvetően a láb védelmére és kényelmére szolgálnak, viszont manapság már mindenkit foglalkoztat az a tény, hogy vajon melyek lehetnek a legdrágább cipők. Ezek...
Az e szja bevallás ügyfélkapus azonosítóval nagyon gyorsan benyújtható
Akik rendelkeznek ügyfélkapuval, e-személyi igazolvánnyal vagy rendelkeznek telefonos azonosítóval az e szja bevallást nagyon gyorsan beküldhetik. A KAÜ-n, Központi Azonosítási Ügynökön keresztül az adóbevallás tervezete...
IBAN szám – a nemzetközileg elismert szabványosított módszer
A bankszámlák azonosítására két nemzetközileg elismert szabványosított módszer létezik, ebből az egyik az IBAN szám. A számot akkor használjuk, ha egyik országból a másikba szeretnénk...

Pénzkalauz kalkulátorok

Minden ami a pénzzel tudni érdemes. Ebben a pénzzel kapcsolatos cikkekben pénzügyi alkalmazások, szolgáltatásokat ismertetünk.

Árak, mindennek ára van, legyen az egy Streaming előfizetés vagy egy laptop. Ezen szolgáltatások vagy termékekről írtunk pár hasznos jótanácsot.

A spóroláshoz az akciós újságokon túl más módszerek használatát is jó észben tartani és használni. pl.: hogyan lehet spórolni a víz fogyasztáson vagy bevásárlási szokásainkon.

A hitelek nem ördögtől valók de fontos, hogy mindig addig nyújtózkodjunk amíg a takarónk ér. Hitel termékek ismertetése és véleményezéseiről olvashat.

Általános pénzügyi hírek, legyen szó lottónyereményekről vagy milyen számlázó rendszerek közül választhatunk, mint vállalkozó.