Az Erste legújabb mobil alkalmazása a George App. Az Erste Bank 2021. február 8-tól vezette be legújabb internetbanki és mobil alkalmazás szolgáltatását.
Belépés a George mobil alkalmazásba
Azok az ügyfelek, akik már rendelkeznek E-csatorna szerződéssel nagyon egyszerűen be tudnak lépni, hiszen a már megszokott 7 számjegyű azonosító szám megadásával és a kiválasztott felhasználónévvel tehetik meg mindezt. A belépés az Erste új alkalmazásába ennyire egyszerű.
Regisztráció a George appba
Akik még nem rendelkeznek hozzáféréssel a mobil alkalmazáshoz nagyon egyszerűen regisztrálhatnak a szolgáltatásra. A regisztrációhoz le kell tölteni az applikációt majd az E-csatorna azonosítóval már egészen egyszerűen el is lehet végezni a regisztrációt. Ha nincsen E-csatorna szerződésünk akkor a Telebankáron keresztül vagy bármelyik Erste Bankfiókban megtehetjük. Google Play, App Store és az App Galery is lehetővé teszi az applikáció letöltését a mobiltelefonokra. Az alkalmazás letöltése és az azonosítást követően röviden bemutatják az alkalmazást, majd engedélyezni kell a hozzáféréseket az alkalmazás számára. Az e-csatorna azonosító és a jelszó megadása után a rendszer egy aktiváló kódot küld sms-ben amit be kell ütni a megfelelő helyre. Ezután következik a 6 jegyű mPIN megadása. Ezt a kódot érdemes megjegyezni mert legközelebb is ezzel lehet majd belépni. Be lehet állítani ezen felül ujjlenyomat vagy arcfelismerést, amelyik számunkra kényelmesebb. Miután beállítottuk a biometrikus azonosítást engedélyezni kell, hogy értesítéseket küldhessen, hiszen valószínűleg vásárláskor is szeretnénk használni az applikációt. Ezzel a pár lépéssel már el is indíthatjuk ezt az új applikációt.
A George mobil applikáció használata
A George mobil app egy igen egyszerűen használható alkalmazás a szabadabb bankolásért. Az applikáció az idők múlásával egy tökéletes banki asszisztens lesz, így a banki ügyintézésünk is sokkal egyszerűbb lesz. Az applikációt teljesen igényeink szerint alakíthatjuk, állíthatjuk be. Mobilon, valamint a webes felületen is folyamatosan bővíti a funkciókat az Erste Bank, így nem kell meglepődni, ha egy reggel az alkalmazásba belépve újabb lehetőségek nyílnak meg előttünk. Androidos telefonnal és okosóra használatát is támogatja az azonnali fizetési lehetőséget a George Pay.
A különféle költségeket egyedi hashtagekkel láthatjuk el, így a későbbiekben már csak egy pár betűt kell beütnünk a rendszerbe, ha valamit azonnal meg szeretnénk találni.
A telefonok akkumulátorát és a szemet is kíméli a sötét mód, amelyet mi magunk állíthatunk be.
Az app segítségével azok is jól járnak, akik befektetésekben tartják megtakarításaikat, hiszen a portfólió folyamatosan nyomon követhető és még új értékpapírok megvásárlását is lehetővé teszi.
A George ezen felül támogatja az új számlanyitási lehetőséget is, amelyet pár kattintással el lehet intézni.
Hogy ne legyen túl unalmas a felület, így a hátteret, azaz a tapétákat akár minden nap kicserélhetjük a nekünk tetszőre, hangulatunktól függően.
A pénzügyek könnyebb áttekinthetősége érdekében egy elemzéssel is segíti a felhasználókat, így folyamatosan nyomonkövethetjük pénzügyeink alakulását. A kimutatások fül alatt azonnal láthatjuk, hogy mely összegek folytak be számláinkra és mely időpontban.
A képernyőn mi magunk állíthatjuk be, hogy hány csempét szeretnénk egyszerre látni és ezek mely hasznos információkat tartalmazzák. Ha nem szeretjük a túlzsúfolt kijelzőket, akkor csak pár hasznos csempe beállítására is lehetőségünk nyílik.
A továbbiakban nem szükséges külön emailt vagy sms-t írni, ha valakinek meg szeretnénk adni a számlaszámunkat, hiszen egy kattintással megoszthatjuk.
A telefon kameráján keresztül a különféle bankszámlaszámok beolvashatók, így még véletlenül sem tudunk rossz számlaszámra utalni.
Amennyiben azonnal készpénzre lenne szükségünk, akkor az alkalmazásban máris meg tudjuk nézni, hogy a közelben hol találunk ATM-et.
Az Őrszem szolgáltatás segítséget nyújt, ha biztonságban szeretnénk tudni számlánkat. Értesítést küld, ha vásárlás történt és akkor is figyelmeztet, ha készpénzfelvétel történt. Az értesítések minden esetben sms-ben fognak megérkezni a telefonunkra.
Az új netbank Erste mindenkinek segítséget fog nyújtani abban, hogy sokkal jobban átlássuk a pénzügyeinket és azonnal cselekedhessünk, ha éppen úgy alakulnak pénzügyeink. Pillanatok alatt vásárolhatunk, utalhatunk, letilthatunk, ellenőrizhetünk bármit, ami a pénzügyeinkkel kapcsolatos.
Hogyan tudunk pontosan utalást indítani?
Utalást szintén egyszerűn el lehet indítani az új applikáció segítségével. Az áttekintő oldalon kiválaszthatjuk az új utalás gombot, de ezt csempeként is beállíthatjuk, ha napi szinten sokat használjuk. Letőség van sablonok felvételére is, így, ha valakinek egy hónapban többször utalunk, akkor azt a későbbiekben a sablon segítségével egy gombnyomással és az összeg beállításával tehetjük meg. Ha nem egy régebbi partnernek sablonból, hanem egy új partnernek szeretnénk utalni, akkor az átutalás gombra kattintva máris elkezdhetjük megadni az utaláshoz szükséges adatokat.
Néha hibát is jelezhet a George App
Legutoljára erre februárban volt tömeges példa, amikor az szja visszatérítések idején leállt az alkalmazás. Természetesen ezen nem is kell nagyon meglepődni, mert tömeges utalásoknál ez bármelyik bankkal megtörténhet, ahogy meg is történt ebben a pár napban is. A hiba elhárítását azonban rögtön megkezdték, így a kapcsolat hamar helyreállt. Olyan eset is előfordulhat, hogy a készülékre nem érkezik meg a George App jóváhagyás. Ekkor első körben érdemes megnézni a beállításokat, azaz, hogy minden szükséges hozzáférést engedélyeztünk-e. Ha ez nem történt meg, akkor gyorsan módosítsuk és a hozzáférés máris gyorsan elindítható lesz. További hibák is előfordulhatnak, ilyenkor érdemes a telefonon egy frissítést is elvégezni, mert gyakorta csak ez áll a hiba hátterében.
Erste netbank postaláda e akta hol található meg?
A George applikációban a profilkép mellett találhatók meg a beérkező üzenetek. Az üzenetek gombon belül a kommunikációs központ gombra kattintva, majd az oldalmenüben a digitális tárhelyet választva máris előkerülnek az e-akták, amelyek előzetesen elmentésre kerültek.
Erste Telebank a gyors és hatékony telefonos ügyintézést segíti elő
Az Erste Telebank, azaz az Erste telefonos ügyfélszolgálata munkanapokon vehető csak igénybe. Reggel 7 órától egészen este 9 óráig fogadják az ügyfelek hívásait. Mivel az Erste Bank számára kiemelten fontosak ügyfelei, ezért a TeleBankot folyamatosan fejlesztik. Ma már nagyon egyszerű menüsorral segítik az érdeklődőket, hogy minél kevesebb billentyűbeütéssel kaphassanak hasznos információkat és intézhessék el banki ügyeiket. Egy egyszerű azonosítást követően máris a telefonos menürendszerben találjuk magunkat. A megújult struktúrának köszönhetően nagyon gyorsan meg lehet jegyezni az egyes menüpontokat, ezért a következő híváskor már csak azt az egy gombot kell megnyomni és máris vonalban lesz az ügyfélszolgálat. Lakossági, kiemelt és kisvállalkozó ügyfelek külön-külön intézhetik pénzügyeiket.
A lakossági ügyfelek a következő fő menüpontok közül választhatnak:
Kártya ügyintézés és letiltás
Digitális szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézés
Számlaügyintézés
További termékekkel kapcsolatos ügyintézés
Panaszügyintézés és tájékoztatás
Azonnali önkiszolgáló ügyintézés
George bevezetéssel kapcsolatos tájékoztatás
A kiemelt ügyfelek a következő fő menüpontok közül választhatnak:
Kártya, George Web, George App letiltás
Azonnali önkiszolgáló ügyintézés
Termékeinkkel kapcsolatos ügyintézés
Panaszügyintézés és tájékoztatás
A kisvállalkozó ügyfelek a következő fő menüpontok közül választhatnak:
Kártyaletiltás
NetBank, Elektra elfelejtett jelszó pótlása és letiltása
Négyjegyű TPIN kód módosítás
Kártyával kapcsolatos további ügyintézés
Digitális szolgáltatásokkal kapcsolatos további ügyintézés
Panaszügyintézés és tájékoztatás
Hogyan lehet Tele Bank szolgáltatást igényelni?
A Tele Bank szolgáltatás használatához szükség van egy 7 számjegyből álló TeleBank azonosítóra és egy 4 számjegyű egyedi TeleBank PIN kódra.
A szerződés megkötésekor egyedi TeleBank azonosítót kapnak az ügyfelek, amely a szerződésen, igénylőlapon is feltüntetésre kerül. Maga a PIN kód előállítása már egy kicsit bonyolultabb. Szerződéskor mi magunk adhatunk meg egy 4 jegyű kódot vagy kérhetjük egy kód kiküldését sms-ben, de központi legyártás is szóba kerülhet, ám ekkor postai úton fogják kiküldeni a PIN kódot. Ha mindezt telefonon és az ügyfélszolgálat segítségével szeretnénk elindítani, akkor sikeres azonosítást követően sms-ben küldik meg a PIN kódot. Ezt a PIN kódot az év bármely napján lehet módosítani, így, ha azt érezzük, hogy valakinek a tudomására jutott a kódunk, érdemes azonnal cselekedni.
A TeleBank automata szolgáltatásán keresztül tudjuk a leggyorsabban lecserélni a kódunkat a 2-2-5 menüpontokon végig haladva. Természetesen a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó adatlapot bármelyik Erste Bankfiókban személyesen is megtehetjük. Ilyenkor kicsit könnyebb a dolgunk, hiszen az ügyintézők mindenben segíteni fognak.
Amikor új ügyfélként folyószámlát nyitunk a bankfiókban az ügyintézők fel is ajánlják a TeleBank szolgáltatást, amelyet érdemes is igénybe venni. Munkaszüneti és ünnepnapokon a TeleBankon keresztül csak azok a műveletek elérhetők, amelyek nem igénylik ügyfélszolgálatos munkatárs jelenlétét. Ilyen lehet egy szolgáltatás letiltás vagy a különféle termékekkel kapcsolatos információk.
Miért éri meg elektronikus Erste számlakivonatra váltani?
A díjmentesen is elérhető szolgáltatás biztonságos megoldást nyújt. Ha a későbbiekben úgy döntenénk, hogy szeretnénk visszaállni a papíralapú számlakivonatra, akkor azt bármikor megtehetjük. Az internetbankon keresztül a számlakivonatok bármikor elérhetők és így a kivonatok biztos helyen vannak, azok nem tudnak elveszni. Az internetbanki felület a nap 24 órájában elérhető, így bárhol is legyünk az országban vagy azon kívül, számunkra mindig láthatóak lesznek a banki kivonatok. A számlakivonatok dátum szerint vannak rendszerezve, ezért, ha bármit keresünk nagyon gyorsan meg fogjuk találni. A részletes keresőbe több szempont szerinti keresés is biztosított. Az elektronikus Erste számlakivonat ezen felül környezetbarát is, hiszen nem veszünk igénybe sem nyomtatót, sem papírt ahhoz, hogy bármikor megtekintsük a számlakivonatainkat.
Ha használod az Erste George alkalmazását, kérjük írd le a véleményed róla.
Egy válasz
Very good article. I definitely appreciate this website. Stick with it!